Este o reteta care ne place mult , daca sunteti in criza de timp sau varza este mai grosuta si va creeaza probleme in impachetarea sarmalutelor , este perfecta .
Cum am venit la fiul meu in Anglia si aici se plang ca nu au varza buna , am refacut aceasta reteta loco .facusem acasa sarmale ,insa fiica mea nu m-a lasat sa le i-au cu noi .
deci toate ingredientele sunt din Anglia cu exceptia delikatului .




Ingrediente :

*o varza dulce mica
*2 morcovi dati pe razatoare
*o ceapa tocata fin
*sare
*piper
*delikat
*sos de rosii/ketchup/pasta de rosii
*verdeata (marar,frunze de patrunjel poaspete sau uscate )
Rulouri/chiftelute /perisoare cum doriti sa le spuneti

*500 gr.carne tocata de porc si vita/ vita/pui/curcan (eu am folosit carne de vita)
*1oo-150gr.orez
*1 ou
*sare
*piper
*delikat
*verdeata (marar,frunze de patrunjel poaspete sau uscate )
 Punem orezul la fiert in apa cu sare, il lasam sa fie aldente .

Punem intro tigaie 2 linguri de ulei la incalzit  adaugam morcovi si ceapa si lasam pe foc pana cand se inmoaie , condimentam cu sare si piper dupa gust ,lasam sa se raceasca.
Framantam/amestecam carnea tocata cu sare ,piper si orezul prefiert si ou , formam din compozitia obtinuta 12 bile /rulouri.
Varza  taiem in patru , scoatem cotorul si o taiem  fideluta.

Luam o cratita si aranjam dupa cum urmeaza :

1.varza dulce taiata fideluta(numai jumate din cantitate)
2. jumatate din cantitatea de morcovi si ceapa 
3.cateva linguri de pasta de rosii /ketchup sau sos
4. verdeata tocata fin (patrunjel, marar)
5.chiftelutele/perisoarele 
6.varza dulce taiata fideluta (cealalta jumatate )
7.jumatate din cantitatea de morcovi si ceapa
8.cateva linguri de pasta de rosii /ketchup sau sos
9. verdeata tocata fin (patrunjel, marar)

Am adaugat 3 cani de apa in care am pus si putina sare ,apa am turnato pe margini sa nu imi imprastie sosul si verdeata ,am acoperit cu capac si am pus la fiert ... dupa ce a inceput sa clocoteasca am redus focul si am lasat pe foc mic o ora .