Ingrediente :

*1,8 kg piept de curcan
*sare 
*piper alb macinat
*1 plic mixt curcan

Umplutura: 

*1 ceapa
*300 gr. afumatura/bacon
*50 gr.paine alba/2 linguri pesmet
*sucul si coaja rase de la o potocala
*2 linguri coacaze
*75gr.seminte de in
*2 linguri salvie

Aluat :
*300gr.faina
*1ou
*165 gr. unt
*50ml apa 
*un praf de sare

sau 1 pachet aluat foietaj

Petru uns :
*1 ou

Preparare :

Taiem pieptul de curcan pe lung si o batem usor , am condimentato cu sare si piper alb (nu am folosit mixtul) , am invelit carnea in folie de plastic si am puso la rece pana cand am preparat umplutura .

                    Eu am folosit bacon , l-am taiat cubulete si l-am pus intr-o tava sa se prajeasca putin , am adaugat  ceapa tocata si am mai lasat putin ,am tras de pe foc si am aduagat  sucul si coaja de portocala , coacazele, semintele de in , salvia maruntita , un praf de sare si piper si 2 linguri de pesmet .

Am scos carnea de la rece si am asezat umplututa peste si am rulat usor , am fixat cu scobitori , se poate insa lega cu sfoara .

Am pus la copt intr-o tava de yena  unsa cu ulei (cuptorul preincalzit la 200 ) pentru 70-80min. , din cand in cand pensulam friptura cu ulei sau zeama lasata in tava.

Scoatem friptura din tava si lasam sa se raceasca . 

Cat a stat friptura la cuptor am  facut aluatul , coca obtinuta am acoperito cu folie si am lasato la rece in frigider pentru 30 min . Se poate folosi si foietajul din comert , insa trebuie lasat sa se dezghete la temperatura camerei .

Dupa ce s-a racit friptura , am intins aluatul intr- foaie indeajuns de mare incat sa o pot imbraca , din marginile ramase se pot decupa diverse forme pe care le lipim peste  , am uns cu ou si am pus la copt pe o tava tapetata cu hartie de copt.

Se lasa la copt inca 30-40 min .


Pofta buna !