Se face cu varza murata si carne proaspata de porc , la tara se face cand se taie porcul .
Eu o fac de cate ori o cere poporul indiferent de anotimp .Acuma reteta originala se face cu carne mai grasa si in untura de porc.

Eu insa de ani de cand am avut hepatita numai gatesc cu untura, in primii anii dupa ce ne-am imbolnavit nu facea nici condimentat ,dar dupa ce ne-am revenit incet incet am folosit din nou condimentele ,avand grija sa nu facem exces , asta a fost ca o paranteza.


Ingrediente :

- 2 kg gulas de porc sau pulpa ;
- 2 1/2 kg varza murata ;
- 2 cepe mari ;
- sare ,piper ;
- 1 lingura boia de ardei dulce ;
- ulei ;
- 1 cana apa ;

Mod de preparare:

- se pune varza in apa rece sa iasa din sare si acreala , se clateste bine si se stoarce , dupa care se pune la calit in 100 gr ulei;
- separat se pune la calit intro tigaie mai mare (wok) ceapa taiata cubulete , se adauga carnea de porc spalata si taiata bucati potrivite se lasa la calit pana cand se albeste ,se potriveste de sare , piper si boia , se completeaza cu apa si se lasa la fiert 35-40 min.
- la final se adauga varza si se mai lasa totul 10 min. sa se patrunda aromele .
- se serveste fierbinte ;

- personal imi place mai mult a doua zi ;

Pofta buna !